Ξεκινούν τον Φεβρουάριο τα ειδικά σεμινάρια για τους παραγωγούς του αγροδιατροφικού και πρωτογενούς τομέα από το Επιμελητήριο Κυκλάδων σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.